11. 10. 2010
Všem, kdo absolvovali vojenskou službu nebo se zajímají o válečnictví, jsou uvedené pojmy velice povědomé. Avšak i osobám veskrze civilním, které ani nenapadne zamýšlet likvidaci protivníka, mohou být hodně užitečné.
Plánujeme-li dosáhnout v životě jakýchkoli cílů, zejména pokud jde o záměry časově i finančně náročnější, vyplatí se postupovat po jednotlivých krocích. A to ve zmíněném pořadí, nikoli naopak.
Na počátku vždy stojí nápad, myšlenka, idea. Tedy čeho chceme svým konáním docílit. Například někteří z nás hodlají mít v penzi dostatek finančních prostředků. A protože už tuší, že ze strany státu toho nelze mnoho očekávat, chtějí se postarat sami.
Nejprve je nutno učinit strategickou volbu, totiž jakým způsobem této mety dosáhneme. Můžeme si třeba najít dobře placené zaměstnání a všechny peníze neutratit, nýbrž část z nich pravidelně odkládat na margo zvoleného cíle. Nebo vybudujeme prosperující firmu, která nás bude nějakou dobu živit, a pak ji prodáme. Dále je možno postupně nakupovat nemovitosti a v pozdějším období žít z jejich pronájmu. Také lze obchodovat na kapitálových či komoditních trzích a výnosy akumulovat. Možností je celá řada, i když pomineme všechny nelegální a nemorální způsoby obohacení. Avšak rozhodnutí, kterou cestu nebo kombinaci několika z nich využijeme, je velmi důležité. Od něj se totiž odvíjejí všechna další opatření.
Strategický směr je pak třeba rozdělit na menší úseky, taktické kroky. Do této oblasti spadá určení co a kdy zařídíme. Ve financích jde o to, které třídy či skupiny instrumentů vybereme a v jakém časovém horizontu. No a operativa je postupná realizace prostřednictvím konkrétních produktů v přesných termínech.
Jak je tomu ale v běžné denní praxi? Valná většina lidí se nad strategií nebo taktikou nezamýšlí vůbec, nebo jen velmi vágně. Nejvíce je přitahuje bavit se o tom, který produkt je „výhodnější“ než jiný. A samozřejmě pak podle toho i nakupují, bez jakéhokoli systému a víceméně náhodně. Přitom pečlivě zvolená strategie a patřičně rozvržené taktické pohyby rozhodují až o devadesáti procentech úspěchu. Investiční portfolio namíchané jako dort pejska a kočičky bude s největší pravděpodobností také tak „dobré“. Není tedy divu, že mnoho našich spoluobčanů čeká velmi problematická finanční budoucnost.
Máte pocit, že byste mohli mezi ně patřit i vy? Jste-li opatřeni dobře zpracovaným finančním plánem, není třeba se obávat. Všechny výše uvedené postupy jsou v něm zahrnuty. Pokud ne, použijte kontaktů na tomto webu.
Když své záměry přetavíme do efektivního systému, nemusíme se jimi už dlouze a náročně zabývat. Máme-li svou finanční budoucnost řešenu strategicky, není třeba panikařit při každém drobném negativním pohybu trhu. Pak zůstává daleko více času na to, abychom dělali, co nás baví. A o to koneckonců jde, nebo ne?
Autor: Zuzana Kroupová
Proč vznikly tyto stránky?
Prodejem nemovitostí se zabývám již přes 10
let a mám za sebou stovky zobchodovaných
nemovitostí, ale také jsem při své práci setkala s
majiteli a jejich příběhy, kteří sami sebe, špatně
nastavenou strategií, prezentací, nebo komunikací
při prodeji ,,okradli", o desítky, či stovky tisíc!
Skvěle zvládnutá prezentace nemovitosti, vám v
dnešní době ,,webové" může u prodeje slušně
vydělat, na druhou stranu ,,odfláknutá" slušně
prodělat ...
A jak tedy na to, aby jste byli mezi těmi, kteří při
prodeji dosáhnou nejvyššího možného zisku??
Všechny důležité body jak na to, popisuji ve svém
e-booku, který si zde můžete stáhnout zcela
zdarma!
Věřím, že vám tyto informace při prodeji pomohou
a zvolíte si tu správnou cestu, která vás nepřipraví
o desítky, či stovky tisíc.
Zajímá Vás cokoliv dalšího, potřebujete zdarma
například určit kupní cenu vaší nemovitosti?
Neváhejte mě kontaktovat na níže uvedeném
e-mailu, případně telefonním čísle.
Ráda Vám odpovím na jakýkoliv dotaz, týkající se
prodeje nemovitosti, ať už se jedná o tipy pro
přípravu nemovitosti před focením, nastavení
strategie prodeje, nebo právní radu.
Jsem vám k dispozici jak na uvedeném telefonu, e-mailu,
mohu také za Vámi přijet, případně můžeme základní
informace a dotazy probrat při konferenčním hovoru.
Těším se na vaše dotazy, případně na naši spolupráci.